lørdag 29. august 2009

Vakre, hvite blomster..

Min gamle tante og mormor, mener hvite blomster representerer sorg, men jeg vet knapt noe vakrere enn hvite blomster i forskjellige nyanser. I ett hvitt interiørbilde, passer det jo ekstra flott inn med hvite blomster, de liksom bare glir inn helt naturlig. Jeg har alltid friske blomster i huset, det er faktisk et "must"! Under kan dere ta en titt på herlighetene som står i stua mi akkurat nå:-)

Gladioler og asters er nydelige høstblomster!!

Hortensian min blir barer vakrere og vakrere...



Ønsker dere en blomstrende helg!!:-)
Klem

12 kommentarer:

  1. Så nydelige blomster du har!! Jeg elsker friske blomster, desverre så har jeg en egen evne til å drepe alt så fort jeg kommer innen for porten her hjemme:P

    SvarSlett
  2. Så nydelige bilder :-)Syns også hvite blomster er herlig og friskt.

    Ha en flott helg!
    Klem

    SvarSlett
  3. så fine blomster:) elsker gladioler! er så pent med friske blomster, også lukter det så godt:)
    ha blomstrende helg!

    SvarSlett
  4. Jeg er også en av de som elsker blomster, og synes også hvite blomster er lekkert og delikat ;)

    God helg!

    SvarSlett
  5. Fikk hentet pakken på posten i dag og de såpene ser jo bare lekre ut og blir flotte gaver sammen med treoppvaskkostene og de hjemmestrikkede klutene!! Takk for kosrtene og ,Camilla!! klem

    SvarSlett
  6. Nydelige blomster!
    Kos deg i kveld;)
    Klem fra Maja

    SvarSlett
  7. Nysj!!! Det gjør det vel ikke. Hvite blomter er også rent og pent. Jeg synes det er herlig å komme i begravelse der man bruker farger. I min fars begravelse hadde vi masse farger, glade sanger for det var slik han ville hatt det:)

    SvarSlett
  8. Herlige blomster, skal ta en innkjøpsraid i morgen da jeg bare har en hortensia i hus nå! hvitt er desidert vakrest i blomster, helt enig!

    Jeg har en award til deg på bloggen min da bloggen din inspirerer meg masse, å jeg er inne å sniker nesten hver dag ;)

    SvarSlett
  9. Hvitt og vakkert hos deg i dag også;-))

    SvarSlett
  10. snublet inn på bloggen din tidligere i dag, utrolig koselig blogg må jeg si:-)

    Jeg har en Award til deg, så da er det bare å gå inn på min blogg side, så ser du den der:-)

    ha en flott kveld:)

    SvarSlett
  11. hei igjen:)
    må bare fortelle at det ligger en award og utfordring og venter på deg i bloggen min:)

    ha en fin uke. klem

    SvarSlett