lørdag 4. september 2010

Hjemmesnekret tallerkenhylle

Denne tallerkenhyllen er verken fancy eller spesielt flott, men den betyr noe for meg, og derfor får den henge i stua. Onkelen min laget denne på sløyden for rundt 45 år siden, og det er jo morsomt å kunne ta i bruk ting som har en historie og litt sjel..Den var knall rød, men jeg har malt den tre strøk med blank eggehvit farge. Med litt stæsj i, ble den jo søt synes jeg!

Knall-vær her i dag, får suge til seg de solstrålene man kan nå før høsten setter inn for fullt!:)

God lørdag alle sammen:)

Klem


4 kommentarer:

  1. Synes den var kjempefin jeg :) Og gøy når ting har en historie :) Jeg har to stk stående i kjelleren som venter på maling ;)
    Ha en fin lørdag du også!!!
    Klem Anette :)

    SvarSlett
  2. Så nydelig tallerkenhylle, synes den er kjempelekker jeg!!♥ Alltid spesielt med ting som har sjel og historie!!♥ Passer alltid inn synes jeg ;)
    Ønsker deg en nydelig høstdag.. "ut i solen opp i trærne"♥
    Klem fra meg som også skal ut å nyte soldagen!!♥

    SvarSlett
  3. Kjempefin tallerkenhylle☺ Og ekstra spesielt at onkelen din har laga den sjølsagt☺

    God helg☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  4. Den var jo kjempefin!! Likte forma på den ;))

    Ha en fin lørdagskveld!

    SvarSlett