torsdag 12. mai 2011

Sofa av paller i hagen

Endelig har haugen av paller bak i hagen blitt til sofaen jeg har planlagt...Med to madrasser og masse puter ble den akkurat sånn jeg har sett den for meg:) Det har blitt den nye yndlingsplassen til både store og små, og ekstra morro er det jo at den har kostet meg snaue 500 kroner;)


Bordet er en "baby"-pall som skal få hjul så det blir litt høyere. Jeg har beiset den med fargen Drivved fra Jotun. De andre pallene var fine i fargen fra vind og vær.


Madrassene kjøpte jeg på Jysk for 249 kroner stykket, og trekket har blå og brune striper som passer perfekt til putene mine!


Deilig med en plass man kan sole seg og bare slappe av:)

Ha det bra så lenge!

Klem Camilla

17 kommentarer:

  1. Kjempe fin sofa! Det så ut som en deilig plass å slappe av på! Her kan dere nok nyte mange late soldager! ;)

    Ha en fin kveld!
    -Mari

    SvarSlett
  2. Det ble knallfint!
    Så deilig ut og sløve`n der ja;))
    Flotte farger og vakkert stylet, du er kjempeflink ♥

    Ha en finfin kveld!

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Det ble kjempefint!! :) Det så ut som en deilig plass å slappe av på! Klem fra Lena

    SvarSlett
  4. WOW! Lekkert... Ser ut som dere har en utrolig deilig uteplass! Selv har jeg en pallesofa inne, men kunne gjerne tenkt meg en ute også!
    Klem

    SvarSlett
  5. Så flott det ble!! Håper du får kosa deg masse der i sommer :)
    Klem fra Fru K

    SvarSlett
  6. so pretty!
    romantic and chic!
    great idea!
    gorgeous photos!
    happy day,
    Rosa

    SvarSlett
  7. Heisan :) For en herlig uteplass du har laget! Det ble kjempefint med striper & puter & PALLER :) Håper dere får mange flotte dager ute i hagen denne sommeren. Forstår godt at dette ble favoritt for både store og små ;)

    Ha en fin kveld, Klem Kjersti

    SvarSlett
  8. Så nydelig !! Flott blogg du har- jeg følger deg videre ;)

    SvarSlett
  9. Hei!
    Så koselig uteplass du har laget, orginalt og kreativt! Kom tilfeldigvis over bloggen din, og her fant jeg masse inspirasjon:-)
    La meg til som følger!

    Ha en fin kveld, klem Linn

    SvarSlett
  10. Kjempekoseleg plass du har laga deg☺
    Nyt den☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  11. Kjempefint:D Har selv ordnet meg en pallesofa:D Gleder meg til det blir finvær så jeg kan ligge der å kose meg med en god bok<3

    Klem

    SvarSlett
  12. Så fin. Må bare få laget meg noe slik ja. Må først finne et sted det passer å ha det.

    SvarSlett
  13. ÅÅ kjempe fint!! Så flink du er! klem Stinemor...:-)

    SvarSlett
  14. Det var en god idé med pallerne. Madrasserne er dejlig sommerlige. Jeg kan godt forså, at der bliver hygget der :-)

    Kos og god helg

    SvarSlett
  15. Så fint! :) Har du sydd trekkene på madrassene selv?

    SvarSlett
  16. Hej, hur fikk du madrasserna o passa ihop? Er ikke pallarna 120 cm Lång/st?

    SvarSlett