søndag 14. august 2011

Kjøkken make-over!

Den nye tolix-krakken min har fått kreativiteten til å våkne til liv igjen, og i går fikk kjøkkenet en liten make-over:) Jeg tok utgangspunkt i fargen på krakken og malte en vegg med fargen Sjøhest. Et hvitt skap med plass til masse kopper og kar fikk ny plass på kjøkkenet, og med noen turkise detaljer ble kjøkkenet som nytt! Bordet og stolene er arvet, synes bordet har skikkelig tøff fasong!


Skapet har jeg også arvet, jeg har malt det med hvit høyglans.


Skikkelig glad-farge!!


Regn og gufsent ute betyr sofakos med strikketøy og lesestoff, god søndag!!:)

Klem Camilla

8 kommentarer:

  1. Kjempefint på kjøkkenet ditt :) Her er det strålende sol, og jeg og minstemor har vært på blobærtur :)
    Kos deg
    klem Tove

    SvarSlett
  2. Herlig farge i et flott kjøkken! De stolene er bare sååå fine ;-) Skjønner godt at du hadde lyst på en i turkis - en vakker fargeklatt.

    Ha en fin ettermiddag og kveld!

    SvarSlett
  3. Stiiilig!!
    Er så tøffe de Tolixene ♥
    Og jeg digger fargen!

    Klem Line

    SvarSlett
  4. Hei på deg Camilla :)
    Så fint å koselig kjøkken du har å den fargen var bare knall, ser så mange fine farger hos andre men får det ikke til å passe inn her hos meg :))

    Ønsker deg en fin ny uke
    Klem Mette :))

    SvarSlett
  5. Flott farge og må innrømme at det ligger fargeprøver på bordet her som er temmlig lik den fargen:)

    SvarSlett
  6. Så flott det ble! Utrolig forandring, kjempefriskt og herlig. Ble skikkelig glad av den fargen jeg;-)

    Ha en flott helg videre, kose deg på fiiiine kjøkkenet ditt!

    SvarSlett
  7. åh så vakkert!! det er så godt når man plutseleg får "ånden" over seg. Blei jo bare knallfint alså:)

    Klem

    SvarSlett