tirsdag 6. desember 2011

Strikket lue med pelsdusk II

Her produseres, (strikkes) det julegaver for harde livet om dagen, det ser ut til at det blir myke pakker til de aller fleste i år:) Jeg har også fått tid til å strikke et par luer til meg selv, begge med pelsdusker.






Jeg har strikket den ene lue med en tråd alpakkagarn, og en tråd paljettgarn. Det ble en kjempefin effekt! Den andre strikket jeg i alpakkagarn, og sydde på en flettekant rundt.

Nå er det bare et par julegaver som gjenstår, så er er alle i boks...Herlig spør du meg!:)

FIN solskinnsdag til alle!

Klem


4 kommentarer:

  1. Myke pakker er slettes ikke dumt hvis man får så fine luer :)

    SvarSlett
  2. Så FINE luer ♥
    Kunne ønske jeg kunne strikke altså;)

    Ha en fin kveld!

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Lekkre luer ♥
    Første gang jeg titter innom deg og her likte jeg meg godt :)
    -Beate-

    SvarSlett
  4. Hei!

    For noen fine luer! Har du oppskrift på disse? I såfall kunne jeg gjerne tenkt meg oppskriften med paljettene i:) Nydelig lue!!

    Det er første gang jeg er her, men for en flott blogg du har!
    Ha en herlig dag:) - Kathrine

    SvarSlett