torsdag 14. juni 2012

En titt inn på soverommet

Om sommeren må jeg ha det lyst og svalt på soverommet. Ingenting slår følelsen av å legge seg i nyvasket sengetøy, og det er balsam for sjelen å våkne opp i et ryddig og innbydende soverom..Det er ikke alltid så ryddig som dette altså...:)
Jeg er svak for rosa og pasteller, og hos meg er det disse fargene som dominerer på soverommet.



Teppet jeg heklet i våres passer perfekt sammen med veske i søteste mintfargen, kjøpt i London.


Peoner må være den skjønneste blomsten som finnes...??!


Yndlingskjolene fra Hennes og Stella Nova får henge fremme til pynt.



Paljettveske fra Friis og cardigansett fra danske Rosemunde som jeg bor i for tiden...:)

Nå står maling av kjøkkenstoler på tapetet hos meg, fra lyseblå til.....? Resultatet får dere se om noen dager:) Jeg pakker nemlig veska i kveld og reiser til Gøteborg med datteren min. En skikkelig jentetur med shopping, cafe-besøk og masse godis på hotellrommet, gleder meg!!

                                                                  Ønsker dere alle en deilig sommerdag!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar