mandag 15. oktober 2012

Black & white spisestue

Utrolig så fort som tiden flyr!! Nesten en måned siden jeg blogget sist, men sånn er det i perioder...
Jeg er på mitt mest kreative når høsten setter inn, både på interiør-, og strikkefronten. Nå setter en kronglete skulder en stopper for de helt store oppgavene, men noe får jeg jo gjort, og nå er det spisestua som har fått noen strøk med penselen. Bordet malte jeg tidligere i år, og nå var det store-skapet som skiftet fra hvitt til svart. Jeg var redd for at det ble litt vel mye svart, det stjeler jo mye lys, men det ble bare veldig tøft!! 
Jeg flytter også en del møbler inn om høsten, og hagebenken blir fylt opp med saueskinn og masse puter. Litt forandring blir det også;)




Familievegg og gammelt vindu med speil inni, en av mine favorittvegger i huset:)





Egentlig et oppheng til en utelykt, men fungerer supert inne også....




Elsker mønsteret i lampa over spisebordet!!

Regn, regn og atter regn her i dag- da ligger det til rette for en god kopp te og strikketøy;)

KLEM CAMILLA

3 kommentarer:

  1. Så flott det ble!! Veldig kult med sorte møbler. Klem

    SvarSlett
  2. Hei Camilla! SÅ stilig det ble.. beundrer dere som er tøffe nok til og male ting svart.. jeg er alt for pinglete å holder meg til hvitt *ler* med det er jo gørrlekkert da.. ihvertfall hos deg!:)

    Kos deg med strikketøy inne i regnet.. jeg gjør det samme ;)

    God Tirsdag ønskes deg,
    Klemmer fra Jatte!

    SvarSlett
  3. Vilket snygg skänk/skåp!1 Och att den är svart istället för vitt som alla har..jätteläcker!!

    SvarSlett