mandag 11. januar 2010

Nytt Interiørmagasin fra Jeanne Dar`c Living!

Jeg har ikke oversikt over hvor mange hundrelapper jeg bruker på interiørmagasiner i måneden, men det er ikke få! Jeg kjenner nesten suget som etter en sjokolade hver gang et nytt favorittmagasin er ute, og bare må ha det selvfølgelig...:-)Det blir jo litt å huse etterhvert, men jeg har ikke hjertet til å kaste noen av dem, det hender jo stadig at jeg tar frem ett og annet gammelt blad for å lese det igjen. 15.januar kommer Jeanne Dar`C Living ut med årets første magasin i serien, og selv om jeg synes det står mye likt i bladene deres, jeg alltid ha den nye utgaven når den kommer. "Bitt av basillen",  heter det, og det må jeg nesten inntømme at jeg er når det gjelder interiørblader...Ta en titt på litt av det du finner i det nye bladet fra Jeanne darc..


            Foto:Jeanne Dar`c Living

Ha en flott kveld da dere!!

Klem



4 kommentarer:

  1. Har kika litt i mitt, men må spare det til eg har ei god stund HEILT for meg sjølv! Eg har sagt opp 3 av 4 abbonement på interiørblad, etter at eg byrja å blogge :) Får så mykje inspirasjon her inne!

    Ha ein fin kveld!
    Klem Elin :)

    SvarSlett
  2. Nei...det vil ikke jeg tenke på heller hvor mye penger jeg bruker på interiørblader i mnd......jeg abbonerer på tre og kjøper og i tilegg...ja ja jeg kjøper ikke sjokolade da:):)
    kos deg
    goeKlemmer

    SvarSlett
  3. Elsker bladet jeg også...blar i de igjen og igjen...

    SvarSlett
  4. Hei..jeg ser at du er glad i å strikke...Det er jeg også.Du er velkommen til å se på bloggen min.Jeg begynte å blogge i helga så er ganske ny ja...
    Holder på å strikke pickles daddys puff for tia..

    ha en fin kveld

    SvarSlett