tirsdag 30. mars 2010

Lavendel i blomsterbedet

I dag dukket det to lavendelplanter frem under snøen i blomsterbedet, og de var grønne og fine-tro det eller ei!! Det luktet nydelig av dem også, selv om blomstene ikke er der. Utrolig at de ser sånn ut selv etter måneder med masse snø over seg!! Det er ikke disse det er bilde av under altså, men sånn ser de vel ut om forhåpentligvis ikke så altfor lang tid...!:)
 Påskesola ser ut til å ha sviktet oss her i sør, men det er jo bare ekstra koselig å være inne da:))


Fortsatt god påske til alle sammen!:)

Klem

4 kommentarer:

  1. Så herlig.. Virkelig en følelse av vår:) Det har ikke begynt å spire ute hos meg enda, derfor pryder krokus og påskeliljer bordene inne og bidrar til følelse av vår..Kos deg i påsken:)
    Vennlig hilsen Ingunn

    SvarSlett
  2. Åh!Sååå herleg da☺☺
    Her er det umuleg å vite,da det er mykje snøv enda!
    Ønsker deg gode påskedagar♥
    Klem frå Astrid☺

    SvarSlett
  3. Ja jeg fryder meg også over deilige, vakre, velduftende lavendel som titter frem under snøen... både hvite og blå. Noen av dem har jeg sådd selv, og jeg er så stolt over at jeg har fått det til :-)).

    Herlige sommeren som er på veg!

    Fortsatt god påske!

    SvarSlett
  4. God påske til deg også!

    Jeg har et spm. Kan du gå inn å siden min og se på bordet jeg vurderer å kjøpe? Har bestilte ikke du et makent? Jeg er veldig usikker på hvordan det er, og lurer på hvordan bordplaten er også.

    Klem Heidi

    SvarSlett