onsdag 1. september 2010

MAKE-OVER!

Hei igjen alle sammen!! Har jeg ikke fått fin header?! Lillesøsteren min, Julie, er en mester på kunst, og hun har laget denne flotte headeren til meg:) Synes den ble kjempefin, tusen takk til verdens beste lillesøster!!:)

For ganske nøyaktig ett år siden, hadde jeg et innlegg der jeg fortalte om KK som hadde vært hjemme hos meg for å lage en interiør-reportasje, og den skulle komme på trykk på høsten i fjor. Etter maaaange utsettelser, har jeg fått bekreftet at saken kommer på trykk i uke 40, men jeg tror det ikke før jeg ser det, for å si det sånn...:) Men jeg krysser fingrene, og forhåpentligvis kan dere lese litt om meg i KK om ikke mange ukene.

Da ønsker jeg dere en super kveld!!

Klem


2 kommentarer:

  1. Nyydelig header du har fått, så snill søster du har!♥
    Spennende tider, skal holde øynene opp i KK i uke 40♥
    En flott kveld ønskes deg,
    klem Anki

    SvarSlett
  2. Å så spennende, det blri gøy å se! Jeg var Bli ny i KK for 5 år siden, hehe:-)

    Flott header, kjekt med søsterhjelp! Ha en finfin dag!! Klem fra ei som får stylist og fotograf på besøk til ka...Hjelp, her jobbes det på....

    SvarSlett