fredag 5. november 2010

Julens løkblomster

Det er kanskje litt tidlig å få i hus juleblomstene, men amaryllis og svibel må jeg alltid ha lenge før jul! De er jo nydelige som små stilleben og dekorasjoner. Sviblene har ikke kommet i butikkene her i Moss ennå, men hvit amaryllis fikk jeg tak i i dag. Jeg tok den ut av potta, satt den i en bolle av fattigmannssølv og dekket med mose. Til slutt fikk løken et sløyfebånd rundt seg, og vips hadde jeg en kjempefin dekorasjon!


Bollen er fra Jeanne d`Arc Living



Da er det fredag og helg igjen, jøje meg som dagene går...

Ha en deilig fredag, jenter!!:)

Klem




4 kommentarer:

  1. Minner meg på at jeg må en tur i blomsterbutikken:)

    SvarSlett
  2. Kjempekoselig :) Gleder meg til dei kjem i butikkane :) Goood helg! Hilsen Grete

    SvarSlett
  3. Ja....løkblomster måjeg også ha til jul...og aller helst litt før også. Amaryllis er en stor favoritt uten tvil :)

    Ha ei god helg :)

    SvarSlett
  4. Blir nok juleblomster her snart også;-).

    SvarSlett