søndag 12. desember 2010

Mariusgenser med feminin vri

Hvem har vel ikke hatt, eller har en Mariusgenser..?? Den blå med det hvite og røde mønsteret vet dere, nasjonalgenseren, den urnorske..? Joda, de fleste har vel et forhold til denne, og nå er den for fullt inne i motebildet igjen. Det er til og med laget en modell med rundt bærestykke, litt innsvingt i livet, og strikket med tynt alpakkagarn. Kjempelekker til jenter og damer i alle aldre!


Jeg har veldig lyst til å strikke meg denne! Bildet er fra utstillingsvinduet til garnbutikken Strikk Innom i Moss. Der er det en utrolig atmosfære og service, for ikke å snakke om et stort utvalg i masse lekkert garn og oppskrifter. Det er ikke ofte man finner små nisjebutikker lenger, og når man i tillegg alltid blir møtt med et smil i døra, er det ikke rart dette har blitt en av mine yndlingsbutikker!

Sola skinner nydelig her i dag, og jeg skulle jo selvfølgelig gått meg en laaang tur...men forkjølelsen sitter godt i kroppen, så jeg trekker pleddet over bena, fyrer på peisen og koser meg med strikketøy i steden. Hva skal du gjøre i dag??

Stor klem fra meg:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar