lørdag 5. mars 2011

Strikket kaffekopp!

Tja..overskriften lyver nok litt. Koppen bare ser strikket ut, og det er vel det mest praktiske også:) Clare Gage heter damen som står bak denne vakre kolleksjonen i hvit keramikk med strikkede og heklede detaljer, jeg har forelsket meg helt!!


Vakker både med og uten blomster!

Jeg vil drikke kaffe av denne....

Og te av denne!!

Vil du se hele kolleksjonen kan du ta en kikk HER

Sjekk også ut nettbutikken, her kan du shoppe alle produktene:)


Sola skinner, og jeg burde være glad, men er fortsatt sengeliggende med en tøff influensa, ikke mye tess nå:(
Kos dere ute hvis dere kan, kanskje er det den første vårdagen i 2011 vi har foran oss??

Stor klem

Camilla
.

6 kommentarer:

  1. Hei:)
    De var lekre!! Den koppen var så koselig, må inn å titte på resten:)
    Uff den influensaen hadde jeg også er helt tappende og man er så sliten i kroppen, kun tid som trengs og ønsker deg en riktig fin dag som du kan!!

    GOd bedring!!

    Klem og smil fra Brit Olaug

    SvarSlett
  2. Har du sett, tekoppen var jo ekstra søt synd jeg.
    Da må du ha god bedring, pyton å være syk.
    Hjelper det med en klem:)

    SvarSlett
  3. Så nydelige de var ♥
    God bedring til deg, ikke noe godt og være syk!

    Klem Line

    SvarSlett
  4. Kanskje d skal bli mitt neste strikkeprosjekt :)
    Fine kopper.

    God bedring til deg.Håper d slipper taket snart.

    SvarSlett
  5. så flott den var!kjempekoselig blogg!titter gjerne innom igjen:) god bedring!

    SvarSlett