torsdag 14. april 2011

Malte keramikkpotter

Jeg ville at pottene til løkplantene skulle matche de andre fargene jeg har i stua, derfor malte jeg dem ett strøk med Lady interiørmaling i fargen Støvrosa. Jeg malte litt "slurvete", og kun ett strøk, så de ser litt slitt ut. Enkelt og effektfullt!



Regner med at dere har sjekket ut galleriet over alle de geniale ideene i Nib`s utfordring?? Hvis ikke, ta en titt HER for et skikkelig inspirasjons-kick!! Utrolig hvor mange kreative sjeler som finnes der ute!!

Nå blir det sol i ansiktet og muffins på meg:)

Ønsker dere en nydelig dag!

Klem Camilla

3 kommentarer:

  1. Sol, muffins, fine "nye" potter... Noen som har det ;)
    Her regner det og jeg er sløv og sitter bare å blogger, i stede for å sette i gang med noen små-prosjekter som venter!
    Ja, ja du får kose deg.
    Fine pottene forresten.. ;)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  2. Ble jo veldig fint, og lurt var det også!

    Må skrive dette ned i ide-boken min;-)

    Flott dørkrans under her også, herlig vårlig!

    Vårklem!

    SvarSlett
  3. Så lurt, de ble veldig fine!

    Enig med deg; helt utrolig hvor mange kreative bidrag det har vært denne gangen! Kjempeartig og ikke minst inspirerende:)

    Håper du har kost deg med muffins i sola idag;) Her regner det, men for oss i nord er det et godt tegn å ha gråvær i april og mai;)

    kos deg med kvelden!
    KLEM

    SvarSlett