tirsdag 26. juli 2011

Sorg

Etter de grusomme handlingene i Oslo og på Utøya på fredag, sitter jeg igjen med en utrolig tomhetsfølelse. Hjertet mitt verker på vegne av de omkomne, de etterlatte og alle berørte, og på vegne av hele Norge...Når man ser det utrolig vakre samholdet vi viser hverandre, blir jeg stolt av å være nordmann!! I dag skal jeg og sønnen min legge ned blomster utenfor kirken her vi bor, og så må man sakte, men sikkert komme tilbake til hverdagen. Likevel kommer 22.7 alltid være risset inn i hukommelsen, og vi må håpe og tro at det aldri kommer til å skje igjen..!


Klem Camilla

4 kommentarer:

  1. Nei, det føles tomt om dagen, og et forvirret kaos av tanker og følelser. Det blir et før- og etter 22. juli 2011. Men vi skal stå sammen mot ondskapen, møte hat med kjærlighet! Synes kronprinsens tale var så utrolig flott!

    Klem Cathrine

    SvarSlett
  2. Her er det heller ikke annet som er i tankene for tiden, det er helt forferdelig, og det er så mange som lider og har det vondt ♥ Jeg tenker sånn på de og føler veldig med de...

    Men som du sier, hverdagen kommer, slik må det bare være, selv om det ikke er lett...

    Vi har lagt blomster og tent lys utenfor domkirken - det var vakkert og vondt på en gang ♥

    Ha en fin kveld!

    Klem line

    SvarSlett
  3. Styrkekramar till dig! Jag har tänkt så mycket på er grannar i Norge. Hemskt!
    Varm Kram!

    SvarSlett