lørdag 14. juli 2012

Parasoll-lykke


Endelig har jeg fått min egen Bali-parasoll, og jeg elsker den!! Jeg får nesten følelsen av at jeg ligger på en sydhavsstrand når jeg koser meg på sofaen under mitt nye vidunder .... Med nydelige, håndlagde detaljer som sølvhjerter med bjeller(lager en herlig, beroligende lyd i vinden), dusker med perler, sølvbeslag på stangen og et imponerende hekleverk inne i parasollen, er den virkelig et smykke!!







Parasollen tåler ikke så mye regn, så jeg har impregnert den med spray x 2, satser på at den tåler hakket mer nå....Herligheten er kjøpt hos Milla Botique i Oslo, tusen takk for god service der!! Jeg kommer garantert tilbake:))

Hos oss blir det strandtur med grill og god mat i dag, sola er jo fremme( så lenge det varer)!
Hva er dine lørdags-planer??

Sommer-klem C


5 kommentarer:

  1. Den var nydelig, Camilla. Så en lignende i "mini-utgave" stående på et spisebord, til å ha over / skygge for maten vil jeg tro.)
    Fin lørdag til deg!

    SvarSlett
  2. OMG, den var rålekker!!!

    Her er det ingen store planer for lørdagskvelden enda iallfall.

    Ha en finfin lørdag, sommerklemmer fra Lottemora

    SvarSlett
  3. Oj oj oj så fin den er. Nydelig pynt på den. Skjønner at du koser deg under den. Vi hadde vennepar på besøk her og lagde mat sammen uti de små timer lørdagskvelden.

    SvarSlett
  4. Wow...så lekker parasoll, har akkurat etterlyst slike på fb. Men ser ut som om din er stor, ikke liten å ha på bordet? Koser meg alltid her inne på bloggen din...og det ser ut som om du har hatt en perfekt ferie. Flotte bilder og minner å ta vare på. Varm klem fra meg

    SvarSlett