søndag 30. desember 2012

Ut med julen og velkommen 2013

Er det ikke rart det der, at så fort vi nærmer oss nyttår, kommer trangen til å rydde bort all julepynt og erstatte det med knitrende tulipaner og lyse farger??

 Sånn er det hvertfall hos meg, juletreet står bak i hagen, og pynten ligger i kjelleren... Stjerna i vinduet får henge til 1. nyttårsdag, men da er det slutt for den også.





Noe nytt har flyttet inn i løpet av julen, superfornøyd med min nye Eames gyngestol!!

Da ønsker jeg dere et riktig godt nytt år, og ser frem til 2013 med spennende interiørnytt og ny inspirasjon fra alle dere der ute!!

Klem Camilla


3 kommentarer:

  1. Hihi sån er det her og,alt blir så lyst og enkelt og vi ser så fram til lysere tider!
    Fineste stolen du har fått,eg har den og,knallfornøyd med min og eg,passer så supert inn!
    Ønsker deg et godt nyttår:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Finnes ikke bedre enn og pakke bort julen etter noen fine dager:))
    Heldige du som har fått DEN følelsen inn i stuen, elsker Eamesen din!!

    Ønsker deg og dine en flott nyttårsfeiring, og et godt nytt år!
    Gleder meg til og følge den fine bloggen din også i 2013 ♥

    SvarSlett
  3. Helt enig, skal bli godt og få ut jula!
    Har begynt litt:)
    Ønsker deg og dine ett godt nytt år!
    Tusen takk for alltid koselige hilsninger hos meg:)
    Setter stor pris på det:)
    klem lille meg

    SvarSlett