lørdag 19. januar 2013

Nye sofabord

                                                        I januar får jeg alltid lyst til å forandre litt
                                                             hjemme, få et luftigere preg liksom...
                                                                      Lyse puter, tulipaner og
                                                                  kvister gir det lille ekstra som
                                                      minner om vår og gjør dagene litt lettere.



                                                      Jeg har byttet ut det tunge sofabordet 
                                                           jeg hadde med to små i sortmalt
                                                               bjørk. Akkurat passe for å 
                                                 få den lette følelsen i rommet jeg var ute etter.
                                                               Bordene kjøpte jeg på Ellos.
                                                                    Sølvpuff fra Europris.



                                                              Fredag neste uke skal jeg på 
                                              boligmesse på Lillestrøm sammen med Cathrine
                                             som driver Lille Interiør her i Moss. Jeg er så heldig
                                                             å få jobbe i butikken hennes, og 
                                                   det skal bli  gøy å få være med på
                                                        innkjøp og se alle de spennende vår-
                                                               nyhetene fra mange forskjellige
                                                                         leverandører!

                                                          Kanskje finner jeg drømmeskapet??

                                                                       SUPER helg til alle!

                                                                      KLEM CAMILLA

3 kommentarer:

  1. Så fint bord!
    Det ble luftig ja. Artig puff!

    Jeg klarer ikke å finne meg et sofabord jeg kunne tenkt meg!
    På leting! :-)

    En flott lørdagskveld til deg!
    Mvh Hilde.

    SvarSlett
  2. Lekkert!!
    Kjempefine de små bordene ♥

    Gøy med messe, tenker det er masse fint der jaaa:)
    ENJOY!

    SvarSlett
  3. It is this type of interesting thing with this post of yours. I had been interested with all the topic along with the flow in the story. Keep up to date the truly amazing work.
    Trebinje stan

    SvarSlett