mandag 2. november 2009

Gratis å titte...!!

Det koster flesk å være opptatt av interiør, det kan hvertfall gjøre det!! Stadig vekk lar man seg friste av ting og tang man egentlig ikke har bruk for, men jammen er det en deilig følelse når den lekre lysestaken troner på peishylla, eller den herlige(dyre)Designers Guild-puta hviler i sofahjørnet..Til slutt stopper det seg som regel selv, kontoen er tom, og man må nøye seg med å titte. Vindusshopping er gøy det også, og det beste av alt er at det er gratis!! Jeg har funnet noen bilder med godsaker jeg godt kunne tenkt meg, men akkurat nå får det bli nettopp vindusshopping på meg...




Alle disse nydelige møblene er fra Nomi-Import, bildene er også hentet derfra.


7 kommentarer:

  1. nomi import har utrolig mye skjønt, herlige bilder du deler:) Vindushoppig er veldig gøy åsså er det så kejkt når man virkelig ønsker seg noe åsså kan man unne seg det etterhvert:) Ubeskrivelig følelse:) Mandagsklem fra Monica

    SvarSlett
  2. Så mye lekkert!!
    Her var det virkelig mye fint også!

    Ha en fin mandagskveld:)
    Klem Linda

    SvarSlett
  3. Kjempefine bilete!! Det hadde gjort seg å vere riiiiik!!! ;)

    SvarSlett
  4. Å så myyye fint! Og helt enig med det du skriver. Men det er deilig med vindushopping også og drømme litt om lottogevinsten på en trist mandag! Nyt resten av kvelden. Linda

    SvarSlett
  5. Du har så rett i det du skriver Camilla :) hos meg er det blitt litt slik at "mye vil ha mer" - huset er fyllt til randen og enda vil jeg ha mer :) men, ikke rart - for guri meg det er mye lekkert rundt omkring :)

    ha en super kveld! kos deg med "shoppingen" :)

    klem/lisa

    SvarSlett
  6. God kveld Camilla.

    vil bare si at jeg synes bloggen din er kjempe fin :o)

    VH Lisa

    SvarSlett
  7. Dear Camilla,
    your blog is lovely and charming and i've added you to my favourite blog list, ok?!
    Take care,
    Rosa (portugal)

    SvarSlett