onsdag 10. mars 2010

Ubrukt Tulip & Tatamo kjole til salgs!

For en tid tilbake kjøpte jeg meg en søt kjole fra Tulip & Tatamo, men fargen er ikke helt meg, og derfor har den bare blitt hengende i skapet. Jeg selger derfor kjolen til halv pris, 600 kroner. Kjolen er i mykt chenille-stoff med røde kanter og pepitarutete for i lommene som går i lys lilla og hvitt med broderte blomster. På ryggen er det et applikert hjerte i rødt stoff med teksten "You are beautiful" på. Kjolen er i størrelse small, som tilsvarer størrelse 36-38. Lengde fra skulder og ned er ca. 94 cm. Kjolen er kjempefin som tunika også! Vaskes på 30 grader i følge hjemmesiden til Tulip & Tatamo.

Dette blir førstmann til mølla, så det er bare å sende meg en mail til post@romantiskehjem.no hvis dere vil kjøpe kjolen. Frakt kommer i tillegg, ca 60 kroner.

Kos dere i vår-sola :))

Klem Camilla

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar