tirsdag 7. desember 2010

Stolt mamma!

I dag fyller lillegutten min fem år, tenk at han begynner på skolen neste år!! Jeg husker godt da jeg sto med han i armene to timer etter fødselen, snuste inn den søte, gode babylukten og følte en intens mammalykke...Årene har gått så alfor fort, man ser det liksom ikke før man stopper opp og tenker..


I dag spilte han gjeter i et rollespill i kirken, og det måtte tørkes en tåre eller to:) Det er deilig å være mamma til en så skjønn, liten, stor gutt!:)

Gratulerer med dagen, Harald-gutten min!!

Camilla



        

3 kommentarer:

  1. :)... Gratulerer med sønnen!Ja skal si tiden går fort! Så koselig med rollespill, det er det lenge siden jeg har sett..
    Ha fortsatt en fin kveld!
    Tone-C

    SvarSlett
  2. Gratulerer så masse. Et slikt tog laget jeg og til mine barn. Kjempefint tog som sikkert ble populært.

    Ha en fortsatt fin kveld.

    Klem fra Mette

    SvarSlett
  3. that sounded great fun! beautiful cake Camilla!
    Rosa

    SvarSlett