tirsdag 11. januar 2011

Stearinlys med strikke-mønster!

Strikket er i vinden som aldri før, og det gleder jo en ekte strikkegal:)) Jeg kom over den franske nettsiden http://www.bougies-la-francaise.com/fr/, som har stearinslys formet som garnnøster, eller flettemønster og annen strikk. Kjempesøte lys, I like!!





Det finnes ingen forhandler i Norge, men i Danmark finnes det et firma som selger lysene. Klikk på linken over, og du finner alle forhandlere.

Jobb på meg i kveld, litt deilig det også:)

Klem Camilla

5 kommentarer:

  1. WOW de var flotte. Hmm tenke tenke hvordan kan man prøve seg på noe lignende??? Nei nå skal jeg inn på siden å se på flere ja.
    Toppers dag videre
    Klem
    Randi

    SvarSlett
  2. De var KULE!
    Hmmm, den linken skal jeg nok inn på ja...;))

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Oj, det er de kuleste lysene jeg har sett på lenge! De kunne jeg tenke meg :)

    SvarSlett
  4. -så tøffe lys! Særlig det øverste.

    Ha en fin søndag.

    Liv

    SvarSlett