mandag 28. november 2011

Årets adventsstaker

Hei igjen, alle sammen! Jeg har visst hatt en liten bloggpause, dagene har bare flydd av gårde, og jeg har ikke hatt overskudd til å blogge....Jeg har derimot tittet litt rundt hos dere, og det mangler ikke på inspirasjon til å lage adventsstake!! Dere er så kreative og flinke!!
Jeg har to adventsstaker i år, en med håndmalte lys, og en oppsats med svibler og mose.


Helt enkelt uten noe stæsj. Synes lysene var så fine i seg selv.



Her har jeg satt fire svibler i et rustikt trefat, dekket med mose, og stukket fire lysholdere nedi. En sløyfe pynter opp.

30. november er det trekning av konkurransen min, dere finner link på venstre side av bloggen. Det er bare å henge seg på!!:)

FIN mandag til alle!!


Klem

3 kommentarer:

  1. Kjempefine adventsstaker;)
    Noen ganger er det enkle det fineste!
    Jeg har to stykker jeg og, en veldig enkel og en med litt mer rundt ♥

    Ha en fin kveld!

    Klem Line

    SvarSlett
  2. veldig fine adventsstaker :)
    min er litt halvgjort - måtte ut å kjøpe lys på søndagsåpen butikk ;) hehehe.. Ha ikkje lagt ut bilde av den!

    Men har du problemer med bilda dine? Header'en har trekant med utropstegn i.. og noen av bilda dine har det..
    Håper det ordner seg :)

    SvarSlett