tirsdag 1. november 2011

Strikka lue med pelsdusk

Har dere sett de strikka luene med pelsdusk som koster skjorta rundt om i butikkene?? Jeg synes de er råkule, men har aldri tatt meg råd til å kjøpe en...I en sybutikk i sentrum solgte de løse pelsdusker i flere farger, og jeg kjøpte meg en i kamelfarge, fant garn i samme farge som dusken, og strikka en enkel lue.





Lua er strikket i alpakkagarn, en rett og en vrang, og felling med to og to masker i toppen. Enklere blir det ikke...



FIN dag til alle!


Klem Camilla

8 kommentarer:

  1. Kjempefin!!! Er sikker på at din lue er av mye bedre kvalitet enn de som koster skjorta i butikken ;-)
    Ønsker deg en riktig fin dag!!!

    SvarSlett
  2. Kjempefin!
    Og så kult og kunne lage en selv, de er shit dyre ja;) Herlig farge ♥

    Ha en fin kveld!

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Å, så kult og smart! Har hatt samme tanken - at selv de kjøpeluene er knallfine, så er de aaalt for dyre:-S

    Håper jeg også finner de duskene i en sybutikk!! Skal iallefall ha øynene med meg - og da blir det i så tilfelle lue her også!

    SvarSlett
  4. Hei igen, med en flott penn har jeg skrevet brev idag: romantiske hjem:) Klem

    SvarSlett
  5. Så fin og smart!:) Tusen takk for at du la meg til som følger, kjempekoselig! Nå har jeg endelig fått skjønt hvordan man er følger på ordentlig vis selv, så nå skal jeg nok stalke deg, jeg også! ;) Artig at du har kjennskap til Molde da ;)
    Ha ei fin uke videre! :)

    Klem fra Natalie

    SvarSlett
  6. Det enkle er ofte det beste... og i dette tilfellet det billigste:) Kjempeflott og tøff lue...me like:)

    Ønsker deg en flott uke videre:)
    Klem Marianne

    SvarSlett
  7. Hei Camilla :)
    Den lua var bare så tøff!!!
    Me Like ღ denne kunne jeg
    veldig godt tenke meg....
    Ha en fin kveld videre :)
    Klem fra Mette

    SvarSlett