søndag 19. august 2012

På ønskelisten

Det er masse lekkert i butikkene nå, og jeg har sett meg ut noen godbiter jeg ønsker meg....


Disse er rålekre, og er allerede på vei i posten hjem til meg:)) Fra La Redoute.


Vinrøde skinnhansker med kule detaljer fra Lindex.


Genser med splitt i ryggen i deilig, myk strikk fra Lindex.


Rått armbånd til fin pris fra Lindex skal jeg sikre meg på mandag:)

Skinnskjørt i passe lengde for jenter som ikke er 20 lenger....Står HØYT på ønskelisten!!


Skoletter fra H&M, såååå tøffe!!



En poncho er perfekt til litt kjøligere dager!


Råkule støvletter fra H&M med slangeskinndetaljer. Disse kunne jeg brukt til nesten alt i garderoben.

Deilig å rydde opp i klesskapet og gjøre plass til noe nytt. Høsten er ikke så aller verst likevel...!?

KLEM CAMILLA











2 kommentarer:

  1. Me LIKE!! Digger det støvlettene med slangemønster:)

    Ha en fin ny uke,
    Klemmer fra Jatte♥

    SvarSlett
  2. Herlig å unne seg noe nytt når man skifter årstid!
    Lekre ting dette! :-)

    En flott tirsdag til deg!

    SvarSlett