onsdag 21. oktober 2009

Møte med Anne Kath og Dagfinn Lyngbø!

Det er litt typisk meg..jeg kommer stadig opp i rare situasjoner:-) I dag skulle jeg bare til den lokale grønnsaksbutikken for å kjøpe egg, og vips-der står Anne Kath og Dagfinn Lyngbø med mikrofon og et kjempekamera som zooomer opp i det vinterbleke ansiktet mitt. Jeg har ikke den store hårdagen, blåfargen under øynene er fremtredende etter en natt med lite søvn, og jeg blir selvfølgelig lettere stresset av hele situasjonen..." Har du drømt en rar drøm i det siste?", spør Dagfinn. "Ja, det gjør jeg stadig vekk", svarer jeg med nervøs stemme. Anne Kath spør om jeg ikke kan fortelle om en spesielt rar en, og jeg legger ut om da jeg drømte at jeg var et barn i barnehagen til sønnen min. At jeg var bøllete og sloss, og at jeg nok drømte akkurat denne drømmen fordi lillegutt har blitt betraktelig mer opptatt av sverd, kniver og "dunking" i det siste.Knising fra Dagfinn og latter fra Anne Kath gjør at jeg slapper litt mer av, og de avslutter med at jeg kan belage meg på at dette kanskje kommer på tv, NRK for å være mer presis. De takker for at jeg tok meg tid, og der står jeg, litt paff, litt ovenpå fordi to kjendiser har intervjuet meg og litt nervøs for at jeg kan være offer for noe skummelt på tv...Ja, ja, litt krydder i hverdagen er jo ikke å forakte..Så nå er det bare å følge med på NRK fremover:-)


Klem

12 kommentarer:

  1. haha! Så morsom opplevelse:) Håper vi får se deg snart;) Lurer på hvilken forbindelse det var i / hvilket program.. hm..

    Fortsatt god onsdag:)

    SvarSlett
  2. Så artig, dagfinn og anne kath er jo hyggelige og morsomme folk =)

    SvarSlett
  3. Suns jeg ser deg for meg, sånn passe overrumplet i hverdagen ;-)

    Håper jeg får med meg dette på TV!

    SvarSlett
  4. Hehe, morsomt da.. Tøft gjort
    Klem Kristin

    SvarSlett
  5. Nei, så artig! Tror ikke jeg hadde turt å sagt noen ting, så dette var tøft gjort, ja! Jeg skal følge med!
    Sweet dreams;)
    Klem, Lene

    SvarSlett
  6. Å, så gøy da!
    Håper jeg får sett innslaget når det kommer!

    SvarSlett
  7. Det er sannelig ikke verst! Både ukeblad og tv på samme tid :)

    SvarSlett
  8. Så morsomt da! Bra gjort å komme på en drøm sånn på sparket, jeg tror jeg hadde slitt litt med det! Da skal jeg følge med på Nrk fremover:)

    SvarSlett
  9. He he så spennende da! Det blir å følge med på NRK! :-))

    SvarSlett
  10. Festlig. Det er slike øyeblikk man husker og lever lenge på. Ha en strålende dag.

    SvarSlett