tirsdag 13. oktober 2009

Tips til vakker julepynt..

Jula nærmer seg dere, enten vi vil det eller ei...! Jeg elsker jul, koser meg med pynting fra slutten av november og utover i desember. Julepynten hos meg går i hvitt, sølv og bruntoner, men ofte er det vanskelig å finne pynt i slike farger i butikkene. Jeg synes det er flott med kongler, hvite lys, hvite roser, silkebånd i duse farger og mose. Bruk fat og boller dere har i skapene, og la kreativiteten blomstre!! Ta en titt på disse nydelige bildene fra jeanne darc, kanskje blir dere inspirert til å lage noe selv når adventstiden kommer:-)




10 kommentarer:

  1. Åh, det var vackert och väldigt inspirerande!
    Ha en fin dag!
    Kram Joy

    SvarSlett
  2. Flotte jule tips, jeg er også en jule elsker og suger til meg alle gode tips jeg kan få.
    Ha en fin dag.
    Klem fra Marilyn

    SvarSlett
  3. Nydelig du har pyntet, litt inspirasjon er kjekt å få.
    Klem Kristin

    SvarSlett
  4. Akkurat tittet i jdl juleboken..og ute på verandaen ligger kongler og mose plukke i helgen. Jeg er klar..:-)

    SvarSlett
  5. Lekkert du har gjort det..Får prøve å huske og plukke litt kongler om jeg ser noen..

    SvarSlett
  6. Så vakkert, flott med tips om å bruke det man har og det som finnes i naturen...
    God kveld!
    nanni

    SvarSlett
  7. Vakker juleinspirasjon!

    Kom innom bloggen min, jeg har noe til deg...

    Hilsen meg.

    SvarSlett
  8. åååhhh så vakre bilder,- de gikk rett til hjertet mitt,- love it...

    klem, magny

    SvarSlett
  9. Så flotte bilder, her ble jeg virkelig inspirert......

    SvarSlett
  10. Lekre inspirasjoner. Jeg har også tenkt å plukke mose og kongler. Det blir jo så flott med kongler, hvite lys og litt sink. Trenger ikke å gå og kjøpe hvertfall. Nydelig. Klem Jorunn

    SvarSlett