søndag 23. oktober 2011

Kjøkkenfornyelse....igjen....!

Det er ikke så altfor lenge siden jeg viste dere min sommerlige kjøkkenfornyelse med turkis vegg og ditto Tolix-krakk....bare se HER.
Den grønne fargen ble aldri noen " hit" hos meg, hele kjøkkenet skilte seg liksom ut fra resten av huset. Nå har kjøkkenet blitt akkurat som jeg liker det, mangler bare noen små-detaljer. Elsker fargen Varm Lin sammen med hvitt!!




Møblene har jeg arvet av besteforeldrene mine, det er de aller første møblene de kjøpte seg etter krigen. Synes det er ekstra sjel i møbler som har en historie...


Nå skal jeg kose meg med en runde i blogglandia, kanskje jeg oppdager enda flere inspirerende blogger??!:)

HERLIG søndag til alle!!

KLEM Camilla

18 kommentarer:

  1. dette var utruleg fint!
    behagelege og harmoniske fargar

    kos deg på bloggrunde ;)

    -klem

    SvarSlett
  2. Nå digget jeg kjøkkenet ditt. Fargene var lekre. MYE finere enn det turkise :-) Grattis med "nytt" kjøkken!

    SvarSlett
  3. Kjenner meg igjen! Får et blaff av lyst på farge, og så blir jeg lei igjen! Fint å ha en nøytral bakgrunn så kan man legge til og trekke fra i løpet av året;) Superlekkert ble dette! Og herlige møbler med sjel;) Så fin strikkepute og! Jeg har og strikket noen puter og har planer om fler;)
    Likte meg godt her inne! Kommer nok tilbake:)

    Klem fra Hanne!

    SvarSlett
  4. For en fantastisk fin farge!

    SvarSlett
  5. Nydelig farge! Likte også drivvedkvisten din fra tidligere:)

    Fortsatt god søndag!

    SvarSlett
  6. Hei hei,

    Nydelig farge på veggene ja, tenker en slik farge på soverommet vårt når vi skal pusse opp det etterhvert :)

    Men du, kan jeg spørre hvor mange masker osv du la opp når du strikket "saue"pute og pledd? Jeg har kjøpt inn garn og er klar for å sette i gang :D

    Ha en fin Søndagskveld,
    Klem Jatte :)

    SvarSlett
  7. Hei:)

    Nydelig varm farge! Ble ordentlig koselig:)

    Ha en fin kveld! Klem

    SvarSlett
  8. Hei Camilla :)
    Så fint det ble på kjøkkenet ditt, kjempefin og lun farge :)
    Syns møblene og så var nydelige, er også veldig glad i gamle, arvede møbler, det er noe eget ved dem :))

    Ønsker deg en fin ny uke
    Klem Mette :))

    SvarSlett
  9. Så fint det ble!!
    FLOTTE møbler ♥

    Ha en fin kveld;)

    Klem Line

    SvarSlett
  10. Herlig farge, og så koslig med møbler fra besteforeldre. Tror denne fargen kunne vært en hit på soverommet vårt:-)

    SvarSlett
  11. Nå har jeg sett på begge innleggene, og ja, begge var fine, men det nyeste var best. Det ble rolig og innbydende. Og jeg som ikke er så glad i brunt, likte den brune stolen din midt oppe det hele.

    SvarSlett
  12. Hei Camilla! WOW, for en herlig blogg du har! Her likte jeg meg godt gitt ;) Koselig at du fant meg og la deg til som følger hos meg, velkommen! Jeg la meg også til hos deg, så finner jeg enkelt tilbake.

    Den fargen på kjøkkenet ditt digger jeg! Den var lekker, skal merke meg navnet Varm lin. Hvilket merke er det? Vi skal også i gang med kjøkkenet og jeg vurderer å ha en farge i denne skalaen. Koselig kjøkken hos deg og stas med arvede møbler med sjel <3

    En god uke til deg! klem fra Gry ;)

    SvarSlett
  13. Hei og god kveld, Camilla!! Så ksoleig med besøk av deg og så moro med at mannen din jobber sammen med meg11 Fikk han den distriktslederjobben i Østfold? Jeg ahr akkurat begynt i Hedmark som distriktsleder her:-) Men over til blogg, så fin en farge på veggen, nydelig hos deg!! Ha en finfin uke!! Klem, Marianne

    SvarSlett
  14. Hei Camilla :)
    Dette var en nydelig farge ღ... så fint!
    Veldig koselig kjøkken du har, og fine
    bilder :) Meldte meg også på din flotte
    giveaway, så herlig en pute ღ
    Ha en fin kveld videre og uke som kommer
    Klem fra Mette :)

    SvarSlett
  15. Så fin farge det blei på kjøkkenet, kjempe koslig blei det!:)

    SvarSlett
  16. Hehe, skjønner hva du mener.. Det er greit med nøytral bakgrunn, så får man heller få litt fargekikk med forskjellig interiørdetaljer.. Har en tapetvegg som jeg "Absolutt" måtte ha..Nå er det like før den blir malt hvit, eller noe... :)
    Fin uke ønskes deg!
    LenaE

    SvarSlett
  17. Jeg syns den turkise veggen var kjempestilig, men skjønner "problemet". det blir liksom litt for mye farger og begrenser alle andre farger og jeg som liker farger må nesten ha det nøytralt rundt meg. Er på jakt etter ny farge til stua og denne Varm lin så virkelig kjempefin ut. Takk for tips!

    Catje

    SvarSlett
  18. Lekker farge! Jeg er helt enig med deg, den var flott sammen med hvitt. Også så koselig med møbler med historie :))

    SvarSlett