tirsdag 12. april 2011

Award eller ikke award??

Jeg har lagt merke til at flere og flere bloggere velger å ha en såkalt award-fri blogg. Jeg må innrømme at jeg ble glad da temaet kom opp Jeg er også en av dem som blir glad for awarder, men ikke har tid til å sende dem videre og svare på spørsmål relatert til utmerkelsene. Så kommer den dårlige samvittigheten for at man ikke responderer osv osv....Derfor har også jeg valgt å bli en award-fri blogg, og siden Tyrifryd har vært så grei å lage award-fri-knapper til oss, sier jeg tusen takk og legger en ut på bloggen min:)


Nå er det kos på sofaen og nytt rom 123!:)

Klem Camilla

3 kommentarer:

  1. Er så enig. Flotte knapper til tyrifryd, tror jeg vil benytte meg av tilbudet hennes jeg å.

    SvarSlett
  2. Hei, Camilla! Takk for kommentar på bloggen. Om jeg ikke husker helt feil tror jeg jeg har kjøpt puten med ruter på Fryd. Den som ligger på Amfisenteret. Eller så har jeg kjøpt den på Åhlens eller Home and cottage. Det er en stund siden skjønner du :-) Godt du ikke har gitt meg opp. Det går ikke så fort fremover på bloggen med en liten gutt og nydelig vårvær :-)

    SvarSlett