fredag 8. april 2011

Helge-stemning!

Jeg får alltid den gode helge-stemningen med friske blomster i vasen. Nå kjenner jeg at jeg er litt lei av tulipaner, så i dag falt valget på herlige ranunkler i vårlige farger. De gjør seg godt alene i en liten, søt vase også.



Strålende, varm sol her i dag. Det gjør godt for kropp og sjel:)

Husk påskekonkurransen med trekning i morgen, klikk HER for å bli med. Premien er en supersøt påskehare i keramikk fra Maileg.

Jeg har også en jubileums-give-away gående med trekning på søndag. Klikk HER for å bli med på den. Flott smykke og strikkede kluter i premie her:)

Ha en super fredag!!

Klem Camilla

2 kommentarer:

  1. Er deilig når sola skinner. Jeg tok lunsjen på terrassen i dag. Ranunklene dine ser fine ut. Dekorativt med en og en i vase.

    SvarSlett
  2. Hei igjen...

    Nyt de flotte blomstene, håper du får en strålende helg. Og lykke til alle som er med i trekkning av påskehare og flotte 2 års-jub. premier.

    Klem Kjersti

    SvarSlett