lørdag 2. april 2011

Mitt bidrag til Nib`s april-utfordring

Nib-jentene har nok en gang en utfordring til oss, og denne gangen får vi virkelig vist frem den kreative siden av oss selv! Gleder meg til å få masse inspirasjon og ideer av bidragene dere viser frem!!

 Jeg har valgt å vise frem kjøkkenstolene jeg malte i pastellfarger. Setene trakk jeg om i jutestoff og brukte sjablong til å skrive navnene på familen.



Vil du se det opprinnelige innlegget klikk HER, og vil du melde deg på Nib-utfordringen kan du klikke HER.

Ha en fin lørdagskveld alle sammen!!

Klem Camilla

5 kommentarer:

  1. Så supre de stolene ble! Virkelig en herlig makeover!

    SvarSlett
  2. Kjempe stilig:0).
    Ha en flott kveld.
    Klem

    SvarSlett
  3. De stolene er bare knalltøffe!
    Du er flinkis;))
    Lykke til i utfordringen ♥
    Og ha en fiiin kveld!

    Klem Line

    SvarSlett
  4. Hei

    Så fine stoler, likte ideen med å sette navnene på stolene.

    Flott blogg du har, jeg fant deg på Nib:) Legger meg til som følger og gleder meg til å følge med videre.

    God søndag

    SvarSlett
  5. Guri malla så fine stolene ble. Skal si du er kjempeflink og kreativ.
    Lykke til :o)

    SvarSlett