torsdag 6. januar 2011

Brudd på nyttårsforsett allerede....

Ja, bruddet er et faktum....mitt eneste nyttårsforsett, nemlig å ikke shoppe hverken klær eller interiør i januar og februar, holdt ikke stand lenge! En liten tur innom Lille Interiør, og hjemlån av en lampe førte til at jeg tapte kampen mot shoppelysten:( Ja, ja, lampa passer perfekt inn i stua mi, den dårlige samvittigheten forsvinner vel etter hvert..??:)


Nyttårsforsett er egentlig ikke min greie, jeg var vel egentlig dømt til å mislykkes..:) Hvordan er det med deg, har du noen forsetter, eller har du allerede brutt dem??:)

Klem Camilla

6 kommentarer:

  1. Jeg har ikke forsetter, men kanskje mer "planer" ;) Forsetter er til for å brytes, så jeg satser på noe mindre bindende, hehe. Men av en eller annen grunn har jeg samme "plan" som deg, nemlig å ikke kjøpe mer interiørting før til våren (ser du, litt vag tidsavgrensing her), og hittil klarer jeg meg bra! Mye fordi det er salgstid, og det dras fram mye varer som vi jo vet skal UT for å få inn NYE vårtrender ;) Jeg vil ikke ha det gamle, hihi, jeg vil ha 2011 inn nå :) Er redd det blir vanskelig når storinnrykket av det nye freshe kommer!!

    Forresten så er jo lampen kjempelekker og ser ut til å passe 110%! Vil nesten si det ikke teller..;)

    hilsen Line

    SvarSlett
  2. Hei

    Nei nyttårsforsetter blir uansett brutt første uka har jeg erfart. Og IKKE shoppe i januar-februar? Det er jo NÅ vi skal shoppe når det er salg. ;)

    Anita

    SvarSlett
  3. Jeg har et nyttårsforsett. Nemlig å nyte mer. Og det er jeg rimelig sikker på at jeg skal klare å holde. :)

    SvarSlett
  4. Knall fin lampe!
    Skjønner at fristelsen ble for stor;))
    Her er nyttårsforsettet å bli sunnere, kun spise godis på Lørdager og mer frukt og grønt... skal gjerne ned 10 kilo til sommer'n!!!
    Jeg har holdt så langt, ikke spist godis, men masse frukt, og neste uke er det oppstart med Zumba, så får vi se hvor lenge det varer;))

    Kos deg med lampen din du - forsettet ble bare lit forskjvet... start nå du - klar, ferdig, gå..., hihi

    Klem Line

    SvarSlett
  5. Flott lampe.
    Nei ikke noen spesielle nyttårsforsetter, annet enn jeg skal bruker mer tid på MEG SELV.
    Og så har jeg bestemt at jeg IKKE SKAL PÅ SALG, har gått fint til nå....men skulle hatt noen nye bøker...men jeg skal ikke...ikke kjøpe klær, promise!!
    Klem

    SvarSlett
  6. Har bestemt meg for å drikke mer vann, og så langt går det veldig greit ;-)
    Flott lampe! Koksgrå? Fargen ser lekker ut på bildet!

    SvarSlett