søndag 2. januar 2011

Fra vinter til vår...

Jeg vet ikke hvordan det er med dere, men så fort vi skriver januar, begynner tankene å gå mot våren. All julepynt ryddes bort, tulipaner i herlige farger står på bordet, og man får lyst til å være mer ute i naturen. Under etikettene mine dominerer jul, men nå er det vår som skal få gjelde fremover-hvertfall i små doser:) Det er jo deilig da, lysere, varmere...vi lengter vel alle etter denne herlige årstiden etter en superkald vinter..?! Jeg har kjøpt meg en typisk vårblomst, bare for å minne meg selv på at det kommer lysere tider...:)


Strålende sol i dag også, jeg skal ut å nyte dagen!:)

Stor klem, Camilla

2 kommentarer:

  1. Jeg har også begynt å tenke på våren og glede meg. Deilig at det er litt lysere på ettermiddagen hvertfall.

    SvarSlett
  2. Her er og julen pakket bort og jeg gleder meg masse til våren!
    Men er jo en stund til enda, og i kveld virket stuen plutselig så naken, kald og mørk!
    Måtte tenne ekstra mange lys nå når juletreet er ute, hihi...
    Men det blir jo lysere og lysere for hver dag, og med litt tulipaner og blomster i friske farger kan vi jo begynne og drømme litt ♥

    Nyt resten av kvelden!

    Klem Line

    SvarSlett