tirsdag 5. januar 2010

Nytt strikkeprosjekt!

I hele desember har jeg strikket selbuvotter i alle fargevarianter, fikk helt dilla rett og slett!! Men nå har de fleste i familien fått et par hver, og da synes jeg at jeg fortjener å strikke noe til meg selv for en gangs skyld..:-) Valget falt på denne nydelige genseren fra Dalegarn, i mykt, deilig ullgarn. Jeg valgte å strikke den i vinterhvitt, det er jo en farge som er tidløs, og da kan jeg få glede av den i mange år. Gleder meg til å sette i gang, deilig med et nytt strikketøy når det er så kaldt og det er innekos som gjelder:-)

Bildet er lånt fra Dalegarn.
Kos dere i vinterkulda:-)
Klem




7 kommentarer:

  1. Godt nytt år! Så fin en genser, ja du er driftig med stikkepinnene også. Litt verre med meg å disse sy- og strikkekunnskapene:-) Ha en finfin dag! Klem

    SvarSlett
  2. Å så flink du är! Nå fick jeg også lyst till å strikke!
    Fin genser!'

    Ha en fin uke!

    Irene

    SvarSlett
  3. Så utrolig gøy! Lykke til med strikkingen av genseren.. blir sikkert kjempe fin.. man må jo unne seg litt til seg selv og :)
    ha en fin dag! klem

    SvarSlett
  4. Moro med ett strikke tøy.. genserer så veldig lekker ut. Kan trenge en skikkelig ullgenser nå om dagen, er jo veldig friskt ute iallfall

    SvarSlett
  5. Hallå där!
    Halkade in på din fina blogg av en slump...och det blir inte den sista gången vill jag lova!!
    Önskar Gott Nytt År till dig!
    Kram Malin ♥♥♥

    SvarSlett
  6. Denne var virkelig fin, blir sikkert lekker i hvitt. Jeg har strikket masse i jula, det er så koselig med håndarbeid. Ferdig med to vester og har startet på en lang jakke, med ermer som ligner på disse på genseren din.

    SvarSlett
  7. Det var en kjempefin genser ♥ Lykke til! og lykke til med danse kurs, det hørtes gøy ut!

    SvarSlett