tirsdag 26. oktober 2010

VI SNUSER PÅ JULEN..!

Jeg pleier ikke å komme i julemodus før vi er godt ute i november, men jeg kunne ikke dy meg da jeg kom over årets julekolleksjon fra danske Maileg! Med de duse fargene og den nostalgiske looken har jeg forelsket meg helt i kalendernissene og julegrisene!! Dette er pynt man kan ha fremme lenge før jul, og en stund etter også...

Maileg lager også skjønn julepynt i utskåret tre, hesten står på ønskelista!!



På Jeløya i Moss har det åpnet en liten, søt interiørbutikk, Lille Interiør som absolutt er verdt et besøk!! Her forhandler de bl.annet Maileg, House Doctor, spennende tapeter og stoffer, nydelige skjerf, deilige duftlys og masse annet spennende! Merker det på lommeboka når det ligger en interiørbutikk fem minutter unna heimen!:)

Da får dere ha en super tirsdag, jenter!

Klem Camilla

5 kommentarer:

  1. Ja der er det mye fint!! Veldig koselig å tenke på at det lakker og lir mot jul! Samtidig er det jammen mye å gjøre før den tid!! Phu..
    Ha en fin fin dag videre!
    Klem Tone-C

    SvarSlett
  2. Den Tildan er fin. Så den hos Wallas Verden. :)

    Ha en fin dag videre. Klem

    SvarSlett
  3. Så mye flott:) Er butikken vanskelig å finne i Moss?? Hadde vært gly å forsøkt finne den en dag man kjører forbi:)

    SvarSlett
  4. Der er så mange fine ting fra Maileg !! Klem Betina Sommerhusstilblogspot.com

    SvarSlett
  5. Å ja, de er så fine, og ikke bare til jul. Nyt høsten og å ha en fin interiørbutikk i nærheten:-) Jeg elsket din, jeg:-) Klem

    SvarSlett