torsdag 24. mars 2011

Nyheter hos Lille interiør

Påskepynten har kommet til interiørbutikkene, og hos Lille interiør i Moss bugner det av nydelig pynt, bare ta en kikk under...


Ønsker du å kjøpe noe av det du ser på bildet, kan du klikke på linken for opplysninger om telefonnummer og adresse.http://lilleinterior.blogspot.com/

Jeg vil bare opplyse om at jeg ikke får betalt for disse innleggene. Jeg reklamerer gjerne for lokale, sjarmerende butikker jeg liker selv, og som jeg varmt kan anbefale til andre. De store kjedene kan fort bli upersonlige, derfor synes jeg det er viktig at vi har små, unike butikker som Lille interiør.

Ha det bra så lenge!

Klem Camilla



1 kommentar:

  1. Mye flott påskepynt;)
    Tenkte jeg skulle se om jeg fikk kjøpt litt Maileg-påske i dag selv ♥
    Jeg reklamerer og gjerne for små, lokale butikker, syns det er så koselig og ha de i nærheten;))

    Klem Line

    SvarSlett