tirsdag 8. mars 2011

Opp og nedturer...

Ja, for det har vært en del av dem i det siste...Noen ganger kan det nesten ta fra en motet, og da er det godt å ha et positivt budskap rett foran nesa....


Jeg er slått ut av en seig bihulebetennelse, sengeliggende på 5. dagen, huset flyter, skittentøyshaugen vokser, ingen friske blomster i vasene, savner skravling med min beste venninne..

Så derfor trenger jeg en påminnelse om at det er lov å smile tross alt..:)

God tirsdag til dere som titter innom!

Klem Camilla

6 kommentarer:

  1. Huff, ja det er ikke morsomt med den bihulebetennelesen, gett. Gubben min påstår at det går over når det blir bra. Men jeg må innrømme at jeg er noe usikker på bihulebetennelse, da det virker som om det kan være en stadig tilbakevendende problem. Men jeg håper du kommer deg raskt opp på beina igjen, så ikke depresjonen tar helt over. God bedring!! Klemz

    SvarSlett
  2. Grr det er kjedelig å være syk og alt stopper opp. Men den eneste trøst er at det går over.
    Håper feittirsdag, kvinnedag og et smil fra oss her i blogglandia muntrer deg opp litt.
    God bedring.
    Klem
    Randi

    SvarSlett
  3. Huff da, bihulebettensele er IKKE godt!
    Håper det går fort over og at du snart er heeelt frisk;)

    God bedring ♥

    Klem Line

    SvarSlett
  4. huff. fortsatt dårlig... kjedelig! God bedring:)

    SvarSlett
  5. Uff så kjedelig! Håper du blir frisk snart!

    Styrkeklem fra meg:)

    SvarSlett