mandag 19. september 2011

Fotorunde i stua!

Nå er det definitivt høst! Regnet har høljet ned i hele natt, og bladene på trærne blir gulere og gulere... Det er litt deprimerende at sommeren er over, synes dere ikke?? Likevel, vi må gjøre det beste ut av det!
 Datteren min har blitt hekta på et ordtak; Det finnes ikke begrensninger, bare muligheter! Jeg prøver mitt beste på å leve etter det, og høsten har da også flust med muligheter!? Deilige turer i skogen, plukke rognebærkvister med knallrøde bær, nyte en stor kopp rykende varm kakao med krem, strikke et langt, mykt, skjerf, se yndlingsserien på TV, tenne masse lys, pynte opp utenfor døra med lyng og lykter... Kanskje ikke det er så ille likevel...?! Jeg har tatt en liten fotorunde i stua, noen få høstfarger har sneket seg inn her også:)

 
    Gult er høst-kult!

Vise ord fulgte med nyeste nummer av Rom 123...



Ut med blomsterranken og inn med olivenkvister!


Rå høst!


Må bare si tusen takk for alle tilbakemeldinger og gode ord jeg får av dere, og velkommen til nye følgere!! Dere er bare BEST! 

Nyt dagen!:)

Smil ♥ klem

2 kommentarer:

  1. Herlige bilder!!
    Elsker alt som er strikket jeg;)
    Men så kan jeg overhodet ikke strikke, blæh...
    Altså må jeg kjøpe;)
    Kanskje jeg rett og slett skal prøve meg på et langt skjerf, det må da være enkelt, hvis jeg bare får noen til og legge opp maskene for meg, haha:))

    Kjempefin gulfarge, passer perfekt til denne tiden på året;)

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Virkelig positiv og herlig høststemning:D

    SvarSlett