lørdag 10. september 2011

Strikket poncho med Marius-mønster

Med høsten kommer strikkelysten, og nå har jeg strikket meg sesongens kuleste plagg, nemlig ponchoen! Strikket i mykeste alpakka-garn, og med det norskeste av det norske mønsteret, Marius-borden ble den favorittplagget mitt denne høsten!:)




(Beklager dårlige mobil-bilder, nytt kamera ligger til lading)

Nå er jeg i gang med poncho nummer to som skal henge som modell i Strikk Innom, min faste garnleverandør:) Bilder av den kommer senere. 

Fin-fin lørdag ønskes alle sammen!:)

Klem og smil

Camilla

3 kommentarer:

  1. For en kjempefin poncho!:) Skjønner godt at det blir yndlingsplagget ja. Flotte farger du har valgt også.

    SvarSlett
  2. Ååå, den var knallfiiii!
    Jeg digger Marius-møsteret, og elske fargene;)
    Nå er du veeldig klar for høsten ja;)

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Kjempefin. Likte fargene veldig godt!
    Herlig blogg du har!

    SvarSlett