torsdag 23. juli 2009

Jeg er tilbake:-)

Som dagene flyr!! Blogging kommer i siste rekke om dagen, det er stille fra meg som dere merker:-) Men, nå kjente jeg at jammen hadde jeg lyst til å blogge litt igjen-savner å ha litt kontakt med resten av "interiør-jentene":-)



I dag har vi vært en tur i Strömstad, der er det så utrolig koselig! Masse spennende interiørperler finner man der også, og jeg fikk med meg noen av Bruka Design sine herlige skåler med navn på. Har fått helt dilla på disse skålene, synes bare det er sjarmerende at sukker, melk, og godteri står skrevet på svensk.






Nå er det sofakos med nyeste nummeret av Vakre hjem som dumpet ned i postkassa i dag..


Ha en herlig kveld alle sammen!!:-)


Klem



7 kommentarer:

  1. Nydelige bilder du viser oss :-)

    Ha en fin kveld!
    Klem J

    SvarSlett
  2. Så koselig blogg, jeg la meg til som følger :) Jeg gikk visst glipp av sommersalget ditt, en koselig butikk med mye fint! Ha en koselig kveld :)

    SvarSlett
  3. Kos deg med bladet ditt;) Nydelige skåler, ser det er mange som setter pris på disse;)
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  4. Heisann.
    De bollene er så søte! De kunne jeg virkelig tenkt meg selv også:)

    Nydelige bilder!

    Ha en fin kveld!
    Klem Linda

    SvarSlett
  5. Velkommen tilbake, kjære du :-) Ja noen og enhver kan ha bruk for en liten bloggpause av og til.

    Herlige ting du har kjøpt. Har selv chips og popcornskålen, men kune godt tenke meg de andre også :-D

    Ønsker deg en deilig kveld !
    Klem, Nostalgia

    SvarSlett
  6. Hejsan
    Vad roligt att hitta till Din blogg och hemsida/Butik.
    Jag kommer alldeles säkert tillbaka till Din fina sida.
    Ha det!
    Kicki

    SvarSlett
  7. Hei og hå, Camilla! Vært i Strømstda begge oss i det siste ser jeg, men du med noe mere hjem enn meg, for noen fine skåler!!! Behagelige farger!!! Kelm, M

    SvarSlett