søndag 5. juli 2009

Regn=vask av heimen

Etter en lang, herlig uke med sol og uteliv, er det på tide med en skikkelig vaskerunde i heimen. Det ser rett og slett ikke ut etter mye tråkking inn og ut. Jeg har ikke orket å tenke på vaskebøtter og støvkluter, og på hvite gulv blir det virkelig ikke innbydende...Men, nå regner det det i bøtter og spann, og da kan jeg ikke utsette det lenger.Først vakt på jobb, så litt skuring-det blir søndagen min:-)


Foto:Jeanne darc Living




Ha en god søndag alle dere der ute:-)

Klem


Camilla




11 kommentarer:

  1. Ja - vasking må jo til en gang i mellom - hos meg blir det langt i mellom nå om dagen. Syntes nesten det var deilig med regn i dag jeg. Sitter med vinduet oppe og hører det regner. Hagen min trenger det sårt også.

    SvarSlett
  2. Sånn blir søndagen her også, skal bli godt med en vask nå:)
    Så flott at du kan holde av ett magasin, jeg tar kontakt jeg-

    Ha en fin vakt og god vask:)

    Klem fra Eli)

    SvarSlett
  3. Samme her !! deilig med overskyet så jeg kan få vasket litt :)

    Utrooolig nydelig bilde, er det hos deg??

    Ha en fin arbeidsdag ;)

    Klem Hilde :o)

    SvarSlett
  4. Godt det kommer noen dager med vakselyst også :) Selvom det er deilig med sol og varme, trengs det litt regn.

    Ha en fin dag! Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  5. Her skal det også vaskes litt i dag. Vi har ikke vært plaget med sol og varme, men jeg har utsatt det likevel... :)

    SvarSlett
  6. Ja, det er på sånne dager en bør vaske. men...
    .....jeg må bare finne inspirasjonen først. husker ikke hvor jeg har lagt den!! Thihi!

    God vask!

    SvarSlett
  7. Takk for det :)

    Det speilet skulle jeg også hatt sukk.....:)

    SvarSlett
  8. God Morgon!!!
    Tack för rar hälsning!!
    ja nu är det svalare luft...kanske manfår mer gjort hemma:) Det var ju ett fasligt packandes till stranden tur o retur!!!;)))
    Nu ska vi iväg o plocka jordgubbar!!
    Ha en jätteskön söndag!
    ~♥Millemamman-Kramar♥~

    SvarSlett
  9. Ja slike ting må også gjøres, bare synd at det er så mye annet jeg helst vil gjøre først!! Men ingenting er som et nyvasket hus!
    Ha en fin dag!!

    SvarSlett
  10. Hehe, jeg kjenner til den, her er det fortsatt nydelig vær i dag, men skal ikke være all verden i uka som kommer, DA bli det vasking, og som det trengs!!

    SvarSlett
  11. God søndag til deg også!!! Klem, Marianne

    SvarSlett