torsdag 2. juli 2009

Ny award!

Et lite livstegn fra meg i sommervarmen:-) Tusen takk til alle dere som sendte meg varmende gratulasjoner på bursdagen min!! Og jammen fikk jeg ikke en supersøt award av Charlotte med bloggen Min lille blogg. Det er så utrolig morsomt å få awarder, så tusen takk Charlotte!:-) Anbefaler forøvrig å ta en titt inn til Charlotte, skikkelig sjarmerende blogg:-) Nå skal jeg og en venninne på stranda uten barn, det er litt deilig av og til det også...



Ha en super dag, jenter!



Klem

3 kommentarer:

  1. Gratis till awaeden!!!

    Härligt med strandliv nedan...O sååå vacker bild med bokstaven C...den är ju sååå fin eller hur!!!!

    Ha en härlig dag i solen!!
    ~~♥Kram Millan♥~~

    SvarSlett
  2. Hei og gratulerer med overstått!! Beklager, men trodde det ar bloggepasue på fruen:-)

    Gratulerer med award også, nyt strandlivet!!!Idag var jeg der med en aktiv 1åring, så skjønner at å være alene kan være deilig innimellom;-)

    Klem, Marianne

    SvarSlett
  3. Gratulerer med flott award!

    Høres herlig ut med strandtur - uten barn;) Kos deg! Ha en fortsatt strålende sommer!!!

    Klem Anette:)

    SvarSlett