torsdag 9. juli 2009

Sommerhilsen til alle gode nettbutikkunder!

Jeg må bare få skryte litt av alle dere søte, trofaste kunder som handler i nettbutikken min! Det er så utrolig hyggelig med mail, og kommentarer på bloggen fra fornøyde kunder..Jeg må innrømme at jeg av og til har lyst til å ha mer fri og ikke så mye nettbutikk-jobbing, men så dukker lysten opp igjen når jeg får gode ord og oppmuntringer fra kundene mine. Så, jeg kommer til å fortsette en stund til-takket være alle dere...!

Ha en fortreffelig sommerkveld:-)

Klem

2 kommentarer:

  1. Det er vanskelig å la vær å handle når du har så mye fint. Gleder meg til mer Green Gate kommer inn.

    Ha en flott sommerkveld du og :)

    Klem fra Sigrid.

    SvarSlett
  2. Hei!
    Sendte deg mail med bilder og oppskrift på bolero for noen dager siden, og jeg håper du har mottatt det!

    Klem Cathrine

    SvarSlett