tirsdag 8. september 2009

Tusen takk for flotte tips til dåpspresang!

Nå er jeg 100 kg lettere, har fått så mange, flott tips!! Nesten litt vanskelig å velge, men jeg tror det blir en stol med navnet hans malt på, vimpelen fra Anette og en hjemmestrikket jakke og lue:-) Håper det faller i smak hos foreldrene.

Bildet er av tantebarnet Andreas, 6 måneder, og sønnen min Harald som snart er 4 år.

Jeg har behandlet bildet med et program som gjør at det ser gammelt ut. Husker ikke linken, men kommer jeg på den skal jeg legge den ut:-) Litt morsomt er det i alle fall!!

Har virkelig fått ånden over meg når det gjelder håndarbeid om dagen. Er i full gang, ja, nesten ferdig, med et heklet babyteppe til en venninne som får en gutt om noen få uker. Neste prosjekt blir jakke og lue til tantebarnet, og så en lekker vest til meg selv:-) Har nok å henge fingrene i fremover hvertfall..

I dag blir en stille dag for meg. Minsten er i barnehagen, tenåringen på skolen, og jeg er litt tufs, så det blir sofaen, håndarbeid og interiørblad:-)Deilig det også!!


Ha en flott dag, da dere!!



2 kommentarer:

  1. Hei Camilla!
    Bestilte 3 ingrid-asjetter fra Green Gate av deg for en liten stund siden. Godt alt var i orden med betalingen! ;) Det var de siste jeg manglet i "samlingen" min. Takk for hyggelig handel!

    Er det denne linken du tenker på???: http://labs.wanokoto.jp/olds

    Ha en fin dag, og kos deg :)

    Hilsen Kristine (Fru K)

    SvarSlett
  2. Hei Camilla!
    Jeg vet ikke om du har lyst til å male og dekorere barnestolen selv (jfr. mitt innlegg i går), men da jeg en gang sjekket barenmøbler fant jeg denne siden, og hun der jeg har malt noe med Elsa beskow motiv bl.a. http://www.tusserogtroll.no/products/98953/ Kos deg på soffaen i dag! Klem Cathrine :-)

    SvarSlett