lørdag 26. september 2009

Vinterstemning...

Vi vil jo ikke har vinter riktig ennå, men når jeg ser på dette stemningsfulle vinterbildet fra Greengate, blir man jo minnet på at vinteren har sin sjarme den også..;-)

Minner om at det fortsatt er varer igjen i nettbutikken http://www.romantiskehjem.no/, og at det er 60% avslag på alle restvarene. Eksempel på varer som er igjen er tallerkener fra Greengate, julevarer og andre småvarer som kan være verdt å ta en titt på. Salget varer helt til lageret er tømt.


Jeg har ikke vært flink til å titte innom dere som legger igjen kommentarer hos meg, men det skal det bli stor forandring på når jeg er helt ferdig med nettbutikken, og får litt bedre tid;-)



Ha en fortreffelig helg alle sammen!!



Klem

1 kommentar:

  1. Årh! Eg gledar meg sånn til vinteren - det er mi favoritt tid på året! :-)

    No har eg fyrt i peisen, og eg elskar at hausten er komen!

    No skal eg inn å kikke på nettbutikken din!
    Forreten; var det din nettbutikk som hadde Lisbeth Dahl eggevarmarar? Får du dei inn igjen? Dei var så nydelige!

    God lørdagskveld!

    Klem Therese Dorthea

    SvarSlett