søndag 14. juni 2009

"Fangsten" fra Gøteborg..

Så har vi kommet hjem fra den vidunderlig herlige byen Gøteborg, blir aldri lei av å reise dit!! Denne gangen ble det litt på barnas premisser, det vil si litt leker til minstegutten, og inn og ut av alle klesbutikkene i hele sentrum med tenåringsjenta:-) Jeg fikk sneket meg innom noen få interiørbutikker, men det er ikke spesielt populært hos barn eller mann å saumfare slike butikker i timesvis...Så, jeg fikk plassert familien på en koselig bakgårdskafe', mens jeg ruslet rundt i min absolutte favorittbutikk Balders hage. Her selger de alt mulig til huset innen brukskunst, mest fra Greengate.Ta en titt på hjemmesiden deres, de har også blogg for de som vil henge med der:-) Jeg kjøpte en rosa postkasse som skal erstatte den røde, det passer bedre til hus og blomster nå som vi har skiftet farge. Fikk også med meg en søt boks til klypene, litt pynt på klessnora må vi også ha:-) Og så ble det litt lys og servietter, noen søte marmeladeglass og litt andre småting. Lillegutt fikk en tøff caps fra Burberry, jeg klarte ikke motstå fristelsen:-) Og så ble det helt ny sommergarderobe på datteren min, gjett om hun var fornøyd!!
Så selv om det ikke ble den helt store interiørshoppingen, hadde alle en flott tur, og da er jo jeg også fornøyd..:-)


Inngangen til Balders Hage. Her finner du utrolig mye lekkert...





Fornøyd liten gutt med ny caps...
Ha en flott kveld alle sammen:-)
Klem

1 kommentar:

  1. Ser ut som alle ble fornøyd med turen. Kjekt med litt både til liten og stor.

    Håper dere får en flott uke.

    SvarSlett