tirsdag 16. juni 2009

Nettbutikken sett "innenfra"..

Når man driver nettbutikk gjelder det å holde orden i rotet, og det er jammen ikke lett når man bare har begrenset plass til alle varene...men, som dere ser, ser det ikke så aller verst ut, jeg har til og med kontroll på hver eneste vare:-) Jeg har ryddet opp på lageret, og i morgen, torsdag og fredag kjører jeg 30% avslag på alle varer i hele nettbutikken. Jeg må få plass til nye høstvarer, og da er jo et aldri så lite sommersalg tingen:-) Legger ut et innlegg med mer informasjon i morgen.





Her er det kaldt og gufsent i dag, så nå blir det litt sofakos med en god bok før jeg henter lillegutt i barnehagen. Så er det kveldsvakt, jammen går det i ett:-)

Ha en strålende dag alle dere som titter innom!!
Klem

5 kommentarer:

  1. Huff ja - det er ikke alltid lett å holde orden nei! Du har mye fint da!

    SvarSlett
  2. Hei, lykke til med vakt og salg!:-)

    Klem, Marianne

    SvarSlett
  3. Heisann.
    Jeg la akkurat inn en bestilling i nettbytikken din, og til min forbauselse kunne man hente varene bare noen 100 meter fra der jeg bor..Jippi! (tror det ble litt kluss med bestillingen da jeg satte lageradressen som lev.sdr. og dermed ble fakturaadr. også din adr. men regner med info om når henting kan skje kommer på mailadr. jeg oppga?) Forresten gøy å se at det er flere mosse-bloggere her inne!(:

    SvarSlett
  4. ordning og reda her...ikke overrasket da:-)

    SvarSlett
  5. Hejsvejs!!!Tackeltack för din såå söta kommentar..blidde sååå glad!!
    Så vackra saker från din nätbutik...vad kul det måste va...vill med ha en, fasr i lite mindre skala!!!

    Kram på dig Camilla, från Camilla ♥

    SvarSlett