torsdag 15. oktober 2009

Konkurranse med lekker premie i Vakre hjem & Interiør!

I dag dumpet det nye nummeret av Vakre hjem & Interiør ned i postkassen min, og gjett om jeg ble glad:-) Jeg krøp ned i sofakroken, rigget meg til med pleddet godt rundt meg, og tok til å lese..Bladet har som vanlig masse lekre bilder og spennende lesestoff. Denne gangen kan man være med på en konkurranse hvor premien er en lekker spisestue fra Wilma, akkurat min smak og stil:-) Spørsmålet er såre enkelt, og jeg har sendt en mail i håp om at spisestua blir min:) Enig i at dette er smekre saker..??



Ha en strålende kveld!







6 kommentarer:

  1. Lekker,men jeg er storveis fornøyd med min. Du skal få den om jeg vinner..:-)

    SvarSlett
  2. Meget lekker!
    Give away hos meg;)

    SvarSlett
  3. Veldig flott. Må nok å investere i det bladet til helga, og hive meg med på konkurransen:-)
    Klem J

    SvarSlett
  4. Hei! Vakre hjem og interiører er mitt yndlingsblad! Skjønn blogg du har! Lurte bare på en ting. Hvor har du kjøpt carpe diem hjertet? Jeg har forkjærlihget for alt med skrift på....

    God helg!

    Hilsen Kari i Bolettehuset

    SvarSlett
  5. Hei på deg! Jeg tror ikke jeg har vært innom deg tidligere så da må jeg jo passe på å si at jeg synes du har en fantastisk flott blogg, kjempemasse flotte og inspirerende bilder.
    Så takk for titten!

    SvarSlett
  6. Guri for en lekker spisestue, krysser fingrene for at den blir din =)
    Utrolig fin rygg på stolene!

    Ønsker deg en fin oktoberhelg =)

    Klem fra meg.

    SvarSlett