fredag 26. november 2010

Detaljer som gjør susen!

Det er ofte detaljene som blir lagt merke til, ikke om det er et litt slitt linoleum på gulvet eller en hybelkanin eller to i krokene!

Noen røde epler på et sinkfat skaper umiddelbar julestemning!


Norgesglass med en søt sløyfe og en svibel, så enkelt kan det gjøres!


Norgesglassene hentet jeg i kjelleren til mormor, hun hadde hyllene fulle! Heldige meg:)

Jeg bruker glassene til alt fra vaser til lysestaker og oppbevaring, hva bruker du dem til?

Ha en fin dag, dere! Vi blogges!

Stor klem Camilla

5 kommentarer:

  1. God morgen.. røde epler og lys.. da blir det straks litt mere julete.. her hos oss har vi norgesglassene stappet med pepperkaker nå..
    spørs hvor lenge det varer!

    SvarSlett
  2. NYDELIG stemningsbiler!♥
    Helt klart er det de små detaljene som teller, så enig så enig ;)
    Nyt av dagen og en vakker førjulstid ønskes ♥
    Klem fra meg,
    Anki

    SvarSlett
  3. Er helt enig, kjempekos som man bare blir inspirert av. Gikk nettopp forbi noen hybelkaniner..., hehe

    Ha en kjempeflott helg :-)

    SvarSlett
  4. Hei

    Så fint at norgesglassene blir brukt igjen.
    Koselige bilder. God advent!

    SvarSlett
  5. Jeg er helt enig :) detaljene har alt å si:D Men jeg synes allikevel ting blir vakrere uten hybelkaninene da:D Men det er kanskje ikke midt i synsfeltet de befinner seg heller :D

    Ha en fin helg!

    SvarSlett