søndag 28. november 2010

Settekasse før og etter!

Jeg bobler over av kreativitet om dagen, ikke vet jeg hva det er, ideene bare popper opp i hodet mitt!:) Jeg har lenge hatt en grønn kasse med mange rom stående. Kassen er supersjarmerende, men fargen har liksom ikke passet inn hos meg. I går malte jeg den hvit, og til slutt fikk den ett strøk med interiørbeis. Nå ser den passe værbitt ut..

Jeg malte litt "slurvete" med hvitfargen, slik at den grønne fargen så vidt kan skimtes under.



Interiørbeisen er den samme som jeg brukte på pallebordet, Drivved fra Jotun.

Tanken er å fylle kassen med nøtter, tørkede frukter, godteri og annet snacks, derfor valgte jeg ordet "bonbons" som sjablong.



1.advent i dag, jenter, nå går det FORT til jul!! Her blir det julemiddag med riskrem til dessert i ettermiddag, gleder meg!

Ha en nydelig søndag, så blogges vi senere!


Klem Camilla

6 kommentarer:

  1. Kassa ble VIRKELIG FIN!!!

    Så deilig med riskrem. Det er vår
    favorittdessert i jula.

    Ha en fin 1. advent!!!

    Hilsen
    Marianne

    SvarSlett
  2. Den ble jo kjempefin! Ha en god adventssøndag!

    SvarSlett
  3. S fin den ble:) har en lignende i brunt, så her gav du meg en god ide:) inspirerende å titte innom deg:)
    ha en fin uke og en god adventstid:)

    SvarSlett
  4. Super kreativ, den ble fin:)
    Det er så deilig når man boble over av ideer, og når man setter det ut i livet blir det så fint:)
    Ha en fin fin dag:)

    SvarSlett
  5. Den ble jo bare herlig! Jeg visste ikke at man kunne bruke interiørbeis over maling, det må jeg teste ut :)

    SvarSlett